Τι θα γεννήσει στις αγορές της Δύσης ο γάμος του e-Commerce με τα Social Media
Τα social media έχουν ενσωματωθεί πλήρως στον τομέα των επιχειρήσεων, της κατανάλωσης και του marketing. Μήνα με τον μήνα αναδύονται στην επιφάνεια νέα updates, τα…
Τα social media έχουν ενσωματωθεί πλήρως στον τομέα των επιχειρήσεων, της κατανάλωσης και του marketing. Μήνα με τον μήνα αναδύονται στην επιφάνεια νέα updates, τα…
Το content marketing αποτελεί το νέο εργαλείο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ένα ισχυρό όπλο με το οποίο το e-shop μπορεί να διαχειριστεί το περιεχόμενό του. Δεν…
Το UX (User Experience) δεν αποτελεί απλά το «νέο χρυσάφι» στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο τόσο στα φυσικά, όσο και στα ψηφιακά καταστήματα. Απλά…
Ένα σημαντικό άλμα πραγματοποιεί ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα καθώς από 7,5 δις ευρώ το 2019 εκτοξεύεται στα 10,7 δισ. ευρώ το 2020,…
Μακρύς και ανηφορικός είναι ακόμη ο δρόμος που πρέπει να διανύσει η Ελλάδα στον τομέα των ψηφιακών συναλλαγών προκειμένου να αγγίξει τον ευρωπαϊκό μέσο όρο…
Πόσο καταλυτική ήταν η πανδημία και τα lockdown στη διαμόρφωση του ψηφιακού προφίλ των εμπορικών επιχειρήσεων της χώρας; Πόσα και ποια μεγάλα brands και αλυσίδες…
Please confirm you want to block this member.
You will no longer be able to:
Please allow a few minutes for this process to complete.