Επισκόπηση - 7o e-business & Social Media World
7o e-BUSINESS & SOCIAL MEDIA WORLD
CONFERENCE
Πέμπτη 21 Ιουνίου 2018 – Αθήνα, Wyndham Grand Hotel
Το περιοδικό «InfoCom» και η εταιρεία Smart Press διοργανώνουν για 7η συνεχή χρονιά το ετήσιο Συνέδριο e-Business & Social Media World, το οποίο φέτος, θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 21 Ιουνίου 2018 στο ξενοδοχείο Wyndham Grand Athens.
Φέτος, μέσα από δύο ξεχωριστές Ολομέλειες, οι εργασίες των συνεδρίων θα εμβαθύνουν σε ζητήματα που απασχολούν τις επιμέρους αγορές, ενώ θα συγκλίνουν σε μια κοινή, καταληκτική ενότητα, προκειμένου να παρουσιαστούν παραδείγματα βέλτιστων πρακτικών τόσο της χρήσης ψηφιακών εργαλείων για την περαιτέρω ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, όσο και αντιστρόφως, e-shops με την αποδοτικότερη παρουσία στα Social -και όχι μόνο- κανάλια.
Τα συνέδρια e-Business World και Social Media World, έχουν καθιερωθεί ως το ετήσιο ραντεβού των στελεχών των εν λόγω κλάδων, όσο και των εταιρειών που χρησιμοποιούν τις εξειδικευμένες υπηρεσίες και τα σύγχρονα εργαλεία του Ψηφιακού Marketing για την ανάπτυξη, προώθηση και εξέλιξη του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
e-Business World
Γνωστά «εμπόδια» που λειτουργούν ως τροχοπέδη για την περαιτέρω ανάπτυξη μιας αγοράς που -κατά τα λοιπά- φαίνεται να έχει λαμπρές προοπτικές, όπως ο εκσυγχρονισμός των logistics και τα υψηλά μεταφορικά κόστη που κάνουν σχεδόν αδύνατο το cross border, εξακολουθούν να υφίστανται.
Παράλληλα, η ραγδαία εξάπλωση της χρήσης των smartphones και των tablets, οι ευκαιρίες για πωλήσεις που προσφέρουν τα κοινωνικά δίκτυα, καθώς και οι πάμπολες επιλογές που παρέχονται από τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα φαίνεται να δημιουργούν ευνοϊκές συνθήκες για την υιοθέτηση τόσο του mobility, όσο και ενός digital τρόπου αγορών. Ωστόσο, ο μέσος Έλληνας καταναλωτής, συνεχίζει να προτιμά παραδοσιακές μεθόδους πληρωμών, κυρίως λόγω θεμάτων ασφάλειας και διαφύλαξης προσωπικών δεδομένων. Μέσα σε όλα, η εφαρμογή του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων (GDPR), έρχεται να προσθέσει ακόμα έναν «πονοκέφαλο» στο e-Επιχειρηματία.
Όλα τα παραπάνω δημιουργούν το τοπίο του ηλεκτρονικού επιχειρείν στη χώρα μας και αρκετά ερωτήματα που ζητούν πιεστικά λύσεις, για τις οποίες θα μιλήσουν οι experts της αγοράς στο φετινό συνέδριο.
Social Media World
Τα metrics αποτελούν τον πλέον καταλυτικό παράγοντα, έχοντας μετατρέψει το «ό,τι πληρώνεις, παίρνεις» σε «ό,τι αποδόσεις, παίρνεις».
Νέα εργαλεία έχουν κάνει την εμφάνισή τους, ενώ υφιστάμενα κανάλια διευρύνουν το portfolio των παρεχόμενων υπηρεσιών τους, δίνοντας σε κάθε marketer επιπλέον επιλογές. Ιδιαίτερα σημαίνοντα ρόλο διαδραματίζουν στις μέρες μας και οι influencers, καθώς ολοένα και περισσότερα brands επιθυμούν να αναδειχθούν μέσω προσωπικοτήτων με ισχυρή παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα.
Στόχος όλων των παραπάνω, δεν είναι άλλος από την αύξηση της αναγνωρισιμότητας των brands και της εδραίωσής τους στην «ψηφιακή» συνείδηση των καταναλωτών, με απώτερο σκοπό την αύξηση του engagement, του loyalty και, ασφαλώς, το conversion σε πωλήσεις.